Pokud v létě chodíte do restaurací, které mají předzahrádky, možná jste se už někdy setkali s tím, že jste po objednání jídla dostali pagery, které vás upozornily, když bylo jídlo hotové a vy jste si ho mohli u pultu vyzvednout. Líbilo se vám to? Mi se tento způsob opravdu zamlouvá, protože šetří čas. Šetří čas obsluze, která by jídlo jinak roznášela a vy můžete zatím v klidu sedět a popíjet či si povídat. Tento elektronický hlídač vašeho jídla je novinka, na kterou si rychle zvyknete. Pokud máte restauraci s venkovním posezením, ale nemáte dostatek personálu, abyste měli posezení s obsluhou je pro vás restaurant pager systém výhodným řešením.

restaurant pager system

Mít restauraci, to chce jít s dobou a využívat elektronické systémy. Můžete pořídit vašim servírkám a číšníkům elektronické přístroje, které pošlou objednávky hostů přímo do vaší kuchyně ke kuchaři a ten zpětně vyšle signál servírce, když bude jídlo nachystané. Nebo vyšle signál hostům na pager. Je to několika násobné ušetření času, a hlavně to eliminuje špatné objednávky. Co se zanese do systému objednávek, to je přesně zpracováno a dodáno zákazníkovi. Obsluhovat celý den v restauraci, to je pro číšníky a servírky náročná práce.

restaurant pager system

Dáte-li jim do rukou elektroniku, pomocí které budou objednávky zákazníků posílat přímo k výčepu nebo do kuchyně, ušetříte ji denně spoustu kroků. A máte-li i venkovní posezení, nemusí tam obsluha chodit vůbec. Zákazník si objedná u okénka, dostane pager a může se posadit venku. Jakmile bude jídlo připraveno, zavibruje mu pager a on si pro jídlo přijde sám. Peníze vložené do elektroniky se vám brzy vrátí, protože ušetříte za obsluhu. A po pravdě, sehnat zkušený personál, to může být také oříšek, takže proč si neulehčit podnikání. Elektronika proniká občas do oborů, kde ji neočekáváme, ale pokud pomáhá a usnadňuje nám život, proč se jí bránit.