Pokud si pořizujete úplně nový telefon či telefonní linku, dostanete k ní i specifické číslo, na které se vám lidé mohou dovolat. To platí jak v případě klasických, tak i mobilních telefonů. Otázkou ovšem je, jaké by to číslo mělo být.
U většiny z nás na tom příliš nezáleží, neboť jej stejně máme uloženo v paměti našeho mobilu. Podnikatelé to však nemají tak jednoduché. Jedná se zvláště o ty drobné, kteří mají reklamu především v místním rozhlase. Během ní jej potenciální zákazníci uslyší dvakrát, nanejvýše třikrát, a je nutné, aby si jej zapamatovali.
Proto mnozí operátoři nabízí podnikatelům možnost takzvaných zlatých čísel. Jedná se o taková, která by měla být lehce zapamatovatelná. Zlatá čísla podle operátora https://www.vipcisla.cz/cs/m-2-zlata-cisla-podle-operatora pomohou drobným podnikatelům získat více zákazníků. Je to ale skutečně tak?
V první řadě se musíme podívat, čím se liší od těch, která jsou běžně k dispozici. Především jsou zde opakující se číslice, případně mají jednoduchou posloupnost. Díky tomu nám mnohem snadněji uvíznou v paměti, což je zde hlavním účelem.
Problém většinou nastává s prvním trojčíslím, které je předponou daného operátora. Nad ním již nemá takovou kontrolu a má v tomto případě jen omezené možnosti. I tak se však snaží vybrat taková, která půjdou se zbytkem dobře dohromady.
Samozřejmě i zde však platí, že každé telefonní číslo musí být unikátní. To také znamená, že množství zlatých čísel se rapidně snižuje, a ta, která jsou dnes k dispozici, již nejsou tak dobrá jako ta, která jsme si mohli vybrat ještě před několika lety.
Je jasné, že tento trend bude postupně pokračovat, dokud nějaká budou. Až se vyčerpají, bude muset skončit i tato služba. Jistě, někteří podnikatelé během let svou smlouvu zruší, a dané číslo se vrátí zpět do nabídky. Avšak to rozhodně není tak časté, aby ji mohlo plně obnovit.
Proto, pokud o ně máte zájem, je lepší jednat nyní, dříve, než bude pozdě.