Připadá vám, že čepice nejsou zrovna ideální předmět pro nějakou propagaci? A že by bylo asi lepší volit trička, mikiny, batohy, aktovky, bundy nebo kalhoty?
Jistě, každý kus textilu může oslovit, ale u čepic se snoubí více výhod najednou. Kromě toho, že jsou relativně levné a dobře dostupné, vhodné pro děti i pro dospělé v různém věkovém rozpětí. A samozřejmě mnohdy i bez rozdílu pohlaví.
Je ve výšce očí – čepice nosíme na hlavě a to je přesně to místo, které velmi často registrujeme při prvním kontaktu s někým venku na ulici. Díváme-li se lidem do očí a nejsme-li zrovna takoví introverti, že bychom s lidmi při míjení a setkávání pohlíželi stydlivě do země, máme přední část čepic přímo před sebou. Nápis, logo či obrázek nad kšiltem upoutá na první pohled, a chceme-li dobře propagovat, musí jít o srozumitelný námět na první pohled, tedy srozumitelný tak, že jeho význam ihned během zlomku vteřiny dekódujeme.
Snadná volba velikosti – zatímco trička, mikiny, bundy, kalhoty a šortky jsou ošidné v tom, že není snadné volit vhodné velikosti, a někdy to znamená i značné komplikace, u čepic je to vždy velmi jednoduché. Kšiltovky mohou mít vzadu distanční pásek s dírkami a velikost lze nastavit snadno pro dospělého i pro děti. Můžete tak nakoupit reklamních čepic i několik desítek a rozdávat je lidem doslova na počkání. Tehdy máte takřka jistotu, že se váš dar nemíjí účinkem, a že skutečně bude propagovat vaše výrobky, zájmy, životní styl a názory a další záležitosti.
Mnoho barev a tvarových možností – kšiltovky mohou být jedno i vícebarevné, nápisy na nich vyniknou v barvách kontrastních, nejlépe v jedné barvě, ale nemusí to být přímo kšiltovka. Čepic se vyrábí spousta, a lidé nosí baretky, kloboučky a další výrobky, které není ani tak snadné vyjmenovat. Čepice mohou být i zimní, lyžařské, cyklistické, na turistiku, vhodné pro sport i pro odpočinek, do města i do lesů.